počet produktů: 0
cena: 0,00 Kč
kontaktní formulář
chci zaslat dotaz
počítadlo přístupů
online: 2
dnes: 152
týden: 639
celkem: 216145
produkty v akci
Lapierre Prorace SAT CF 6,9 vel.L
původní cena: 53 990,00 Kč
49 990,00 Kč
4EVER IBIZA 29 LADY 2024 vel.18"
původní cena: 26 990,00 Kč
24 990,00 Kč
4EVER JASMINE DISC vel.16,5"
původní cena: 17 490,00 Kč
16 490,00 Kč
ROZZO BOOST 20 vel.L
původní cena: 42 990,00 Kč
33 990,00 Kč
Superior XC 889 W vel.S
původní cena: 27 990,00 Kč
24 790,00 Kč
nejnovější produkty
4EVER YOGA GOLD vel.15,5"
26 990,00 Kč
4EVER TRINITI RACE vel..19"
32 990,00 Kč

Reklamace

Co je reklamace?

Reklamace je závada, která vznikla na výrobku vlivem výrobní vady. Tedy pokud výrobek obsahuje nějakou výrobní vadu a tato vada se projeví při používání výrobku.

Co není reklamace?

Vady, které vzniknou běžným opotřebením, nadměrným používáním, nebo používáním v rozporu s návodem k použití. Dále také mechanickým poškozením, které není způsobeno vadou materiálu. Jako reklamace se také nedá považovat závada, která vznikne nedodržením pokynů pro správné užívání nebo úmyslným poškozením. 

Uplatnění reklamace

Při uplatnění reklamace je potřeba osobně doručit zboží na Vaše náklady na adresu provozovny a předložit reklamační list. Na adrese provozovny bude sepsán reklamační list, který musí obsahovat Vaše kontaktní údaje, název zboží, popis závady, datum a Váš podpis. Reklamační list bude obsahovat také Vaše telefonní číslo a e-mail, abychom Vás mohli flexibilně informovat o stavu reklamace.

Při uplatnění reklamace je nutné doložit:

  • Doklad o nákupu zboží (případně kopie).
  • Záruční list (pokud byl vystaven).
  • Reklamační list, kde jsou uvedené Vaše kontaktní údaje a popis závady.

Zboží musí být vráceno včetně veškerého dodaného příslušenství.

Reklamované zboží v záruční lhůtě musí být k reklamaci předloženo včetně veškerého příslušenství, které bylo v balení u výrobku. Zboží k reklamaci by mělo být dobře zabaleno nejlépe v originálním obalu, aby nedošlo k jeho poškození.
Lhůta pro vyřízení reklamace je 30 dnů.
Opravené zboží bude připraveno na provozovně společnosti CYKLOTÉKA HLUK, se sídlem Hlavní 1150, 687 25 Hluk a po telefonické dohodě je možné zboží osobně vyzvednout.

Oznámení o zjištěných vadách musí kupující učinit u prodávajícího písemně (e-mailem) nebo telefonicky co nejdříve od zjištění závady. V písemném oznámení musí kupující uvést zjištěné vady, tj. musí uvést o jaké vady se jedná a jak se projevují. Písemné oznámení o zjištěných vadách uplatňuje kupující v místě provozovny prodávajícího: CYKLOTÉKA HLUK, se sídlem Hlavní 1150, 687 25 Hluk nebo na e-mailové adrese info@cykloteka.cz. K reklamaci je nutné ve všech případech předložit kopii faktury a doklad o zaplacení a dodání zboží, jehož vady jsou reklamovány. Prodávající nepřebírá odpovědnost za škody vyplývající z provozu produktů, funkčních vlastností a škod z neodborného používání produktů, stejně jako škod způsobených vnějšími událostmi a chybnou manipulací. Na vady tohoto původu se nevztahuje ani poskytnutá záruka.

Tento reklamační řád nabývá účinnosti dne 5. srpna 2021. Změny reklamačního řádu vyhrazeny.